// Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

hi , I'm Esya / nur khairunisa :) welcome to my official blog :) dont forget to follow :)


and

Le Chatbox

.

Le Credits


skins by : simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin< image : Ain Syazwina<

raya nk dekt
Wednesday, 8 August 2012 | 0 comments
hye guys!! raya nk dkt kn kn kn kn? korng dh bli ker bju rye?aq dh bli dh bju raya?msty korng ckp x tnya pon..ni yng nk bgitau la ni... bju rya aq ada sepsang jerr sbb aq x suka sngt pkai bju kurung lma lma... lebih suka bju yng orng biasa pakai bju har raya kdua... bye jpg esok smbung

Older Post | Newer Post